sobota, 25 października 2014

Pomysł na szybki obiad! Makaron z brokułem i kukurydzą!


Witam wszystkich! :D dzisiaj w końcu coś nowego na blogu - tak jak obiecałam wcześniej! Uf uf taka dumna z siebie, że nareszcie się zmotywowałam i zrobiłam to! :D 
No ale koniec tego wstępu - przechodzimy do rzeczy: 

Składniki: świeży brokuł, makaron spaghetti, kukurydza z puszki, pomidorki koktajlowe, przecier pomidorowy, czosnek, ser żółty (do potarcia), masło (do podsmażenia makaronu), vegeta (może być sól i pieprz zamiast vegety), suszona pietruszka, ketchup pikantny

1. Brokuła gotujemy - ja dla dwóch osób ugotowałam połówkę brokuła 500g ( czyli 250g brokuła). Uważać żeby się nie rozgotował, bo później będzie się strasznie rozlatywał podczas mieszania! Po ugotowaniu kroimy na małe kawałeczki.  

2. Makaron gotujemy al dente 

3. Wyciągamy patelnie, na niej topimy mały kawałek masła. Czosnek przeciskamy przez praskę (ja dałam 2 ząbki - ale można dać więcej lub mniej, zależy jak kto woli) i smażymy na maśle do uzyskania złocistego koloru. Gdy makaron nam się ugotuje przekładamy go na patelnię. Dodajemy przecier pomidorowy - około 3 łyżki (używam taki z kartonika - można go kupić wszędzie :P - bo moim zdaniem jest najlepszy), ketchup - 3 łyżki, posypujemy vegetą i suszoną pietruszką. Wszystko razem podsmażamy. 

4.  Gdy już delikatnie podsmażymy dodajemy kukurydzę ( dałam połówkę puszki) i brokuła. 

5. Gorące przekładamy na talerz i posypujemy startym na małych oczkach serem. Na koniec dodajemy pokrojone pomidorki koktajlowe. 

I GOTOWE ! :) 

Przygotowanie tego dania zajęło mi około 30 minut. Czyli każdy zapracowany da radę! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz