niedziela, 10 kwietnia 2016

Top 10 - kwietniowa lista hitów!


Kwiecień plecień... Tak, tak.. już do nas zawitał! Od stycznia ten czas leci jak oszalały, dni uciekają tak szybko, jak mrugnięcie okiem. Dziś przybywam do Was z kolejną listą moich muzycznych hitów, lecz tym razem będzie nieco inaczej. Oprócz utworów, podzielę się z Wami moimi ulubionymi cytatami, które wybrałam w każdym z tych kawałków.
Będzie muzycznie, inspirująco i motywująco! :)


1. TAB AND SOUND'N'GRACE - Niebo 


"Czekam na Niebo, bo jestem tego wart.. to będzie moja największa wygrana(...)" 

" Nie żałuje przeszłych dni(...), stałem się kim chciałem być - metodą prób." 

2. MATEUSZ ZIÓŁKO - Dobre i złe chwile 


" Nie pytaj Boże, co Ci przynoszę.. Odpowiedź krótka, choć wielki dar. 
Całe swe życie, 
Dobre, złe chwile
Bo tylko tyle, Dla Ciebie mam (...)"

3. DAWID PODSIADŁO - W dobrą stronę


" Tę wojnę wygra tylko jeden(...). Czuję jak serce rwie się do Ciebie. Przecież doskonale wiesz - patrzymy tylko w dobrą stronę.''  

4. TAB AND SOUND'N'GRACE - Nadzieja


" Lecz ja, tak ja,
Ja Ci wszystko jeszcze wynagrodzę...
Bo ja, tak ja,
Skoczę z Tobą na najgłębszą wodę...
Ja, tak ja,
Ja za Tobą pójdę w wielki ogień...
Bo ja, tak ja,
Tej miłości więcej nie zagłodzę..."



5. EAST WEST ROCKERS - Dotknąć Cię



''Dla Wszystkich (KOBIET), które mają tą prawdziwą miłość w sobie'' :) 

Pierwsza piątka to Nasze polskie, luźne kawałki. Do tego moje ulubione cytaty ;) Druga połówka to już reszta świata :D 

6. DISCLOSURE FT. SAM SMITH - Omen


7.  DEMI LOVATO - Stone cold


8. JAMIE SCOTT - Unbreakable 


9. KIIARA - Gold 


10. GALLANT - Weight in gold


Miłego odsłuchu kochani !

Do następnego, 
Love Sabcia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz