wtorek, 15 marca 2016

TOP 10 - Marcowa lista hitów :)


Tym wpisem zacznę nową serię postów :D A mianowicie co wpadło mi w ucho w danym miesiącu! Zaczynamy od marca - i tak oto powstała '' marcowa lista hitów''. Wybór utworów jest całkowicie subiektywny, więc jednym może się spodobać, a innym nie. Jednak mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

Muzyki jakiej słucham nie da się zaliczyć do jednego, konkretnego gatunku. Bo praktycznie słucham wszystkiego! Musi mi wpaść po prostu w ucho :) Albo jest dla mnie fajna albo nie, czasem jest to mega smętne i melancholijne, a czasem solidne pierdo...lnięcie :D

1. Na szczycie marcowej listy znalazł się KWABS - jego utworów i płyty wyczekuję od czasu, jak usłyszałam go po raz pierwszy przed koncertem Sam'a Smith'a, a utwór MY OWN jest dla mnie strzałem w dziesiątkę ! :D


2. Numerem dwa na marcowej liście, jest utwór tego samego wykonawcy. Jednak bardziej melancholijny, spokojny, na wieczór przy herbatce. KWABS - CHEATING ON ME


3. Trzecie miejsce należy do KYGO, którego utwór STAY przemieliłam na milion możliwych sposobów! Na siłce, w samochodzie, w pracy :D a nawet nie raz do poduchy przed spaniem! UWIELBIAM! 


4 i 5. Czwarte i piąte miejsce należy do Sia! I utworów z jej nowej płyty. Ogólnie mogłabym do końca listy wrzucić wszystkie utwory z albumu, ale ograniczę się do dwóch żeby nie zanudzać. 

SIA - HOUSE ON FIRE 


SIA - REAPER




6. Na kolejnym miejscu znalazło się trochę LATINO :D dobre do treningu i pobudzenia do życia po wstaniu rano z łóżka ! :) GENTE DE ZONA - LA GOZADERA 



7. Tak, tak... wiem co pomyślicie... aleee.. na 7 miejscu znalazł się remix utworu Justin'a Bieber'a - SORRY :D nic na to nie poradzę, że wpadł mi w ucho! :) 


8. Powrót do staroci i ulubionych rapsów! Ten utwór znam już na pamięć! PAWBEATS FT. ZEUS i ich wspólny utwór ''Widnokrąg'' :) 



9. Na dziewiątce dobry umilacz czasu. YEARS & YEARS i ich EYES SHUT. Kocham ten utwór :) 


10. W gorsze dni zawsze powracam do utworu LEARN TO FLY - GALLANT'A. Rewelacja! 



Na dzisiaj to tyle. Miłego odsłuchu, 

Love, Sabcia ;*** 


1 komentarz:

  1. Słucham i słucham tej Twojej playlisty od nowa i od nowa! ;) Pozytywna energia jest!

    OdpowiedzUsuń