niedziela, 4 stycznia 2015

Nowy Rok, nowe postanowienia, nowe marzenia...


Na początku chciałabym Wam Wszystkim życzyć wszystkiego co najlepsze w tym Nowym Roku 2015! Aby spełniły się wszystkie Wasze marzenia, pragnienia, żeby nigdy nie zabrakło Wam wiary w siebie i chęci do działania ! :) I wszystko to co sobie postanowicie udało się zrealizować. !

Jeśli chodzi o mnie to mam wiele planów na ten nadchodzący rok. Lista postanowień jest dość długa i trochę skomplikowana, ale mam nadzieję, że wszystko uda się jakoś poukładać :)
Numerem JEDEN na mojej liście planów jest to żeby przestać żyć przeszłością i zacząć w końcu cieszyć tym co jest! Pewnie każdy z Was miał w swoim życiu taki etap, że czegoś żałował, nie potrafił naprawić, było już na niektóre rzeczy grubo za późno.. cóż - zdarza się. Jak to mówię-ZAWSZE może być gorzej! i tego się trzymam. Niby nadzieja matką głupich, ale jak jeszcze się ją ma to nie ma tak źle :D
Kolejnym, jakże ważnym postanowieniem jest - znaleźć miłość SWOJEGO życia! Ale oczywiście bez desperacji, bo nigdy nic z tego nie wyjdzie :D W moim przypadku, jak do tej pory złe było to, że nie dawałam nikomu szansy.. chyba trzeba to zmienić i patrzeć na otoczenie bardziej wyrozumiale! :D
Inne marzenia dotyczą prowadzenia bloga, ukończenia studiów, podróżowania.. jednak nie będę Was tym zanudzać bo chyba by zabrakło miejsca w INTERNETACH jakbym miała to wszystko wypisywać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz