czwartek, 25 września 2014

Zielono mi :)


Ostatnio pogoda w kratkę - raz słońce, raz deszcz i chyba już na dobre zawitała u nas jesień. Nieubłaganie zbliża się też październik, a co za tym idzie - nowy rok akademicki - już ostatni w moim wykonaniu. Oj oj.. jak to szybko zleciało. Pamiętam jak dziś jak pisałam maturę, a teraz trzeba się zabrać za pracę magisterską! szok! 

I oczywiście, jak zbliża się czas, w którym mam masą obowiązków, tak też dopada mnie wena twórcza! :D ha! jakie to typowe.. człowiek nie ma czasu, ale coś by tworzył bo tyle pomysłów w głowie. 



Ostatnio powstał komplet bransoletek - tak bardzo w moim stylu - czyli delikatnie i błyszcząco :) Wykorzystałam małe koraliki Toho, koraliki Fire polish i okrągłe kryształy. Całość utrzymana w kolorystyce zieleni i złota. Mam nadzieję, że Wam się spodoba ;) 

A teraz już uciekam.. miłego popołudnia ! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz