czwartek, 17 lipca 2014

Pastele rządzą!

 

Witajcie kochani! W końcu zaczęło się u mnie coś dziać jeśli chodzi o tworzenie. Był lekki przestój, przyszły wakacje i dopadło mnie słodkie lenistwo! Ale lenistwo zostało zażegnane i wzięłam się do roboty :) A poza tym, sporo czasu zajęło mi planowanie jak ma wyglądać ten nowy blog. Chciałabym żeby wszystko szło zgodnie z planem od początku i dlatego też zwlekałam troszkę z umieszczaniem kolejnych postów. 


Jeśli chodzi o dzisiejszą biżuterię, to mam Wam do pokazania dwie bransoletki zrobione z szklanych kryształków. Jedna jest w kolorze baby blue - który jest bardzo modny w tym sezonie, a druga w kolorze pudrowego, jasnego różu. Do tego jako dodatek koraliki shamballa z cyrkoniami. Całość jest elegancka, a zarazem delikatna - czyli tak jak lubię najbardziej! :D Bransoletki zostały zrobione w ramach prezentu. Mam nadzieję, że się spodobają! :) 

życzę Wam udanego dnia i do następnego ! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz